رویش

رویش

ای مطرب دل، زان نغمه خوش، این مغز مرا، پر مشغله کن
رویش

رویش

ای مطرب دل، زان نغمه خوش، این مغز مرا، پر مشغله کن

تناقض

دلتنگی هایم میگوید 

تردید نکن

با اولین ادمی ک میبینی انقدر حرف بزن تا دل گرفته ات باز شود

میگوید تمام موانع را رفع کن اما نگذار بغض گلویت را بگیرد و ضعف وجودت را

اما تجربه میگوید محتاط باش، محتاط محتاط، به هیچ کس نزدیک نشو، حرف نزن سکوت کن، ارام باش مهم نیست میگذرد، ادمها دیگرادم نیستن  گرگن اعتماد نکن...


و من ماندم و این تناقض...

نظرات 3 + ارسال نظر
kata چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 00:09 http://chapol.blogsky.com

واقعا انسان ها گرگ شدن...!

ولی با این حال نمیدونم چرا به کسی که حتی برای یکبار هم ندیدمش... به اندازه چشمام بهش اعتماد دارم و بهش میگم! فقط امیدوارم گرگ نشه... فقط امیدوارم از اینکه بهش گفتم پشیمون نشم... هیچوقت چون دوستش دارم.

kata چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 00:07 http://chapol.blogsky.com

امیدوارم خاکاش تو گلوتون نره:)

:شوخی:
خوس اومدید...
جالب مینویسید...

ali سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 15:30 http://wikinote.blogsky.com

امروز اتفاقی داشتم درختِ ابی را گوش می کردم.
و اتفاقی زد به سرم که عکس های گذشته را مرور کنم.
و اتفاقی دلم خواست سری به وبلاگ خاک خورده ام بزنم.
و اتفاقی دیدم که در ستون پیوندها نوشته"حداقل مذهبی".
و اتفاقی کلیک کردم.
و اتفاقی دیدم که تم عوض شده، فضا عوض شده و پست جدیدی ارسال شده.
اتفاقی ابروهام به نشانه تعجب بالا رفت و اتفاقی تاریخ پست را دیدم و اتفاقی گفتم: عجب تصادفی!
و یاد گذشته افتادم...
.
از آن روزها خیلی بیشتر از آن روزها گذشته و من پیرتر از گذشته، دست به دامان گذشته ام. عارف شده ام و همه چیز را زیبا می بینم. انسان زیباست همان طور که خر زیباست و خدا زیباست همانطور که سگ زیباست و همه چی زیباست. و همه چی یکی ست و یکی همه است. مثل انجیر که هزار دانه است و هزار دانه که انجیر است. مثل انار مثل درخت...
.
اما امروز لبخند می زنم و زخم های کهنه را به خاک می سپارم.
لبخند می زنم و نمک های ماسیده بر زخم را نادیده می گیرم.
لبخند می زنم و پاهایم را فراموش می کنم. و غرق می شوم و دوباره لبخند می زنم و لبخند می زنم و نگاه می کنم و لبخند می زنم و غصه می خورم و لبخند می زنم و اشک می ریزم و لبخند می زنم و اشک می ریزم و لبخند می زنم و لبخند می زنم و لبخند می زنم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.